FAQ

Sprawdź najczęściej zadawane pytania w Pod Smerkami - Szklarska Poręba i znajdź odpowiedzi, których szukasz. Poniżej znajdują się wszystkie informacje, których najczęściej szukali nasi klienci. Mamy nadzieję, że i Ty znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

Tak. W Pod Smerkami - Szklarska Poręba honorujemy Bon Turystyczny. Więcej informacji o bonie turystycznym na stronie rządowej. W przypadku dokonywania rezerwacji poprzez formularz na naszej stronie, można zgłosić chęć realizacji bonu, podając taką informację w polu "Wiadomość".

Nie. Jedynie pokoje w domkach posiadają dostęp do wspólnej kuchni w danym domku.

Specjalnie dla Państwa, dysponujemy wieloma udogodnieniami dla dzieci, m.in. łóżeczkiem, a także nosidełkiem czy krzesełkiem do karmienia. Więcej informacji po przyjeździe można uzyskać w recepcji.

Tak, jednak w tym celu wymagane jest wcześniejsze powiadomienie i ustalenie z nami szczegółów. Jest to konieczny krok w celu umożliwienia Państwu przyjazd ze zwierzęciem. Dbając o dobro, bezpieczeństwo i komfort wszystkich naszych gości, staramy się, aby każdy czuł się u nas komfortowo. W przypadku niektórych zwierząt, możemy wymagać od Państwa książeczki szczepień zwierzęcia. Więcej informacji podczas kontaktu z nami w tej sprawie.

Tak. Na terenie Pod Smerkami - Szklarska Poręba dostępna jest sieć Wi-Fi dla naszych gości.

Tak. Każdy pokój w budynku głównym wyposażony jest w czajnik do dyspozycji gości. Co więcej, w sali głównej, mają Państwo dostęp do czajnika i innych dogodności takich jak np. kawa czy herbata. W domkach natomiast, dostępny jest w pełni wyposażona kuchnia, dostępna dla wszystkich użytkowników danego domku.

Nie, w naszych pokojach nie umieściliśmy dostępnych dla gości lodówek. W przypadku domków, w kuchni znajduje się ogólno-dostępna lodówka dla osób przebywających w danym domku.

Tak, jest to możliwe za dodatkową opłatą. Więcej informacji w recepcji.

Informujemy, że w związku ze zmianami w przepisach (art. 106b ust. 5 ustawy o VAT) wprowadzającymi zakaz wystawiania faktur do paragonów bez NIP, aby do zaliczki na poczet rezerwacji otrzymać fakturę na firmę należy – najpóźniej w dniu nadania przelewu - zgłosić potrzebę otrzymania faktury podając niezbędne dane. W przeciwnym wypadku do zaliczki zostanie wystawiony paragon bez NIP. W związku z powyszym prosimy o zgłaszanie chęci otrzymania faktury VAT ju na etapie dokonywania rezerwacji.